2013. február 26., kedd

Ötödik rész'


- Na, mi volt tegnap?- kérdezte Jenna.
- Semmi.... -válaszoltam unottan. Nem volt kedvem Jenna sikoltozásához.
- Cat, tudom, hogy ez nem igaz. Zayn teljesen rádkattant! Mesélj már!
- Na jó... -adtam be a derekam.- Tegezzük egymást tanórákon kívül, Zayn-nek hívom, ő pedig végre Cat-nek, és...egy kicsit közelebb kerültönk egymáshoz.
- Úristen! -hüledezett Jenna. -Ez komoly?! Nekem sose lesz esélyem még kettesbe se lenni vele. Ti meg...
- Psszt már! Ha valaki megtudja, esküszöm megöllek!
- Nyugi, kussolok.

Joey egész nap cukkolt Malik miatt.
Matekon semmi érdekes nem volt. Megmaradt a Catherine megszólításom, és persze a táblához is nekem kellet kimenjek.

- Nem jössz át? -kérdezte Joey suli után.
- De. Figyi, mi lenne ha összedobnánk egy gyertyafényes vacsit a szüleinknek?
- Okés! Apám tegnap csak anyudról tudott beszélni. -nevetett Joey
- Ne is mond. Anyám ugyan ez;Joey apja így, Joey apja úgy...

Gyorsan összedobtuk a kaját, majd meg is érkeztek a szüleink. Joey-val felvonultunk az emeletre, hogy ne zavarjuk őket.
- Szerintem anyud ma itt alszik.-nevetett Joey. -Nyugodtan maradj te is.
- Szerinted Zayn akar valamit, vagy csak szórakozik velem? -kérdeztem figyelmen kívül hagyva Joey-t.
Az ágyán ültem, egy párnát szorongatva. Joey felállt, odajött mellém s átölelt:
- Pasiként mondom, ha szórakozna veled nem tegezne. Ha pedig csak arra kellenél neki, már bepróbálkozott volna. -mosolygott rám bíztatóan.- Bejön neked, ugye?
Nem válaszoltam, csak a párnába temettem a fejem, s üvöltöttem eggyet. Joey felnevetett. Tudta, hogy ez igent jelent.
De én félek. Félek, hogy megint csalódnom kell.
16 évesen megismertem egy fiút egy buliban. Lefeküdtünk aznap este..megbántam, de másnap bocsánatot kért. 1 hónap múlva összejöttünk. 3 évig jártunk. De ez csak látszat volt. Ő folyamatosan megcsalt, és én hülye észre sem vettem. 3 évig éltem abban a hitben, hogy szeret. Míg végül egy SMS-ben vallott be mindent. Majd elköltözött.
Azóta teljesen megváltoztam. Addig a suli divatpicsái közé tartoztam: műköröm, magassarkú, póthaj...Mindenki a "barátom" volt. Most pedig a legjobb barátom fiú, többet keresem a fiúk társaságát, egyetlen egy barátnőm van.
Mégis boldogabb vagyok, mint akkor. Viszont azóta nem merek hinni egyetlen pasinak sem..



- Megvárjalak különmatek után, vagy ne? -kérdezte másnap Joey.
- Nem, köszi, menj csak haza. -mosolyogtam.
- Este jössz bulizni?
- Nemtudom, majd még hívlak, jó?
- Rendben, szia.- köszönt el.
Borzasztó napom volt.Mindenki engem szivatott ma. És még külön matek is lesz...
- Szia. -köszöntem Zayn-nek aki az asztalánál irogatott.
- Szia, gyere csak. Üllj le, pillanat és befejezem.
Lepakoltam egy padra és rádőltem a cuccaimra.
- Fáradt vagy? -mosolygott rám mikor felnéztem.
- Csak egy csöppet...-mormogtam álmosan.
- Mi lenne, ha a mai órát elhalasztanánk?
- Tényleg elmehetek? -csillantak fel a szemeim.
- Igen.....ha akarod...
- Köszönöm. Szia. -köszöntem el gyorsan, s már ott se voltam.
- Szia.....- suttogta  utánam Zayn. Hangjában szomorúság hallatszott.

Igazából...nemtudom miért jöttem el. Akkora egy idióta vagyok. Szívesen lettem volna Zayn-el, de én hülye, eljöttem. Lehet, hogy azért volt szomorú?

Estefelé átmentem Joey-hoz, hátha neki jobban alakult a napja.
- Szia!- köszönt nagy vigyorral az ajtóban.
- Mi történt? -néztem rá csodálkozva.
- Ne fogod elhinni, de összejöttem valakivel. -mesélte nagy vigyorral.
- Na, mond már, kivel?
- Jenna-val!

Csak álltam, lefagyva.
Eddig Joey-ra tényleg csak úgy tekintettem, mint a bátyámra. Most viszont mégis megmagyarázhatatlan érzésem támadt. Nem jönnék vele össze, tehát ez nem féltékenység... Annál sokkal rosszabb.

- Cat, Cat?!- lóbálta kezét előttem Joey.
- Jajj, bocsi, csak elgondolkoztam. Örülök nektek. - erőltettem egy mosolyt.
- Cat, mi a baj? Ismerlek már... Volt valami Malik-al?
- Nem, elmaradt az óra.
- Hogy-hogy? -csodálkozott.
- Megkérdezte, hogy szeretném e, hogy elmaradjon, és én hülye igent mondtam. Látszott rajta, hogy nem ezt a választ várta...
- De miért jöttél el?!
- Nemtudom, nemtudom! Akkora egy idióta vagyok.
- És most ez a gond? Ne parázz, annyiszor fogtok még találkozni! -vigasztalt Joey.
- De...Neked ottvan Jenna, anyunak apud, nekem pedig nincs senkim, és nem is lesz. Zayn-t is elcsesztem!- törtek ki a könnyeim.
- Hidd el nekem, hogy nem csesztél el semmit. Fog még keresni Zayn. -mosolygott rám édesen.


10 megjegyzés:

  1. Nagyón jó lett! Olyan édes Joey *-* Catet meg nemnagyon értem...
    Köviiit!

    VálaszTörlés
  2. Imádon a blogodat! Hamar hozd a következő részt! :D

    VálaszTörlés
  3. AHHHHW elolvadtam*-*
    Cat miért volt olyan hülye?!:/
    kövit!

    VálaszTörlés
  4. Szióka!
    Nagyon jó lett. Joey tényleg tök aranyos volt. Szegény Cat, de előbb utóbb úgy is össze jön neki. :D SIESSSSSSSSSS!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  5. Kikuuurtjooooo!!! *-*xdd Kövit gyorsan!! <3 <3 <3 <3 <3 Vanii

    VálaszTörlés
  6. Remélem azért nem szúrta el Cat. És azt is hogy Zayn sem lesz vele más viszonyban. Meg azt is hogy összejönnek valamikor. Izgatottan várom a folytatást! Kérlek siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hhhmmmm a jövő még várat magára ;)
      sietek:)
      és elnézést, hogy mostanában elhanyagoltam a blogolást...:S

      Törlés