2013. február 22., péntek

Negyedik rész'

Sziasztok.!
Remélem nem haragszotok, hogy régen hoztam új részt...
De igyekszem mostantól kitenni magamért;)
Hope u like it ;)


- Elnézést a késésért Mr.Malik. -léptem be.
- Semmi gond, Catherine. Ülj le kérlek. -mondta kimérten, de vigyorogva.
Furcsa volt, hogy nem magázott. Eddig senkit se tegezett.
- Ehhmmm....többiek? -kérdeztem. Tudtam, hogy valószínűleg kettesben leszünk, de azért reménykedtem, hátha nem.
- Nem lesznek többiek. Csak te...meg én.- vigyorgott rosszfiúsan.
Nyeltem egy nagyot, majd leültem. Próbáltam figyelmen kívül hagyni Malik mondatát. " Nem lesznek többiek. Csak te...meg én..."
- Catherine... Catherine?!- próbált kizökkenteni gondolataimból Malik.
- Jajj, bocsánat...én csak... elbambultam.
- Semmi gond. Leülök melléd. Így könnyebb lesz magyaráznom. -s ezzel le is ült mellém. Persze arcán ott volt az elmaradhatatlan rosszfiús mosoly.
Elkezdett valamit a törtekről, meg az egyenletekről...
 Végig csak néztem és néztem őt..  Édes volt ahogy magyarázott nagyba, és csak magyarázott...
- Cat...már megint elbambultál? -nézet rám kérdően.
- Elnézést Mr.Malik....-motyogtam full vörösen. - Hééé, maga hogy-hogy Cat-nek hívott? -csodálkoztam mire Malik felröhögött.
- Remélem nem gond. De hívhatlak Catherine-nek is. -kacsintott.
- Hahaha...-nettem fel gúnyosan.
- Apropó, mi lenne ha a külön órákon Zayn-nek hívnál? A Mr.Malik túl hivatalos.
- Öhm....rendben. -mondtam zavartan.
Bár...nem hiszem hogy sikerülni fog... Igaz, hogy Malik nem néz ki egy tanárnak, de akkor is.
- Nos..mivel már alig van időnk, nem kezdünk új feladatba. - nézett rá az órájára. - Amúgy hány éves vagy? -kérdezte félvállról.
- 20 leszek májusban.. - mondtam csodálkozva. -És ön? Vagyis izé....te?- kérdeztem mire Malik arcára vigyor húzódott.
- 25 leszek januárban.- válaszolt.
Rámosolyogtam, majd összepakoltam a cuccaim és az ajtó felé vettem az irányt.
- Akkor..holnap matekon, Mr.Ma... úgyértem, Zayn. -javítottam ki magam.
Közelebb lépett hozzám, könyökével a falnak támaszkodott, s valami hihetetlen tekintettel nézett rám.
- Várlak.- suttogta arcán kaján vigyorral.


- Na, mi volt tegnap Malik-al? -kérdezte Joey vigyorogva. -Ugye nem döntött meg?
- Hülye vagy?! -röhögtem fel. -Dehogy is...
- Még nem....de egyszer úgyis be fog következni. -kacsintott.
- És ha igen? Nincs megtiltva.
- Chh, már nem is ellenkezel! Szóval belemennél?
- Nem, és ezt a témát hanyagoljuk. Nem volt semmi különös...Viszont tegeződünk, meg Zayn-nek hívom, persze csak a külön órákon...
- Mondtam én hogy rádnyomult! -nyújtotta ki a nyelvét Joey.
- Lehet...

Mi van ha Malik tényleg akar valamit? Bár....miért pont tőlem?! Pff.... hogy nézek ki?!
 Ő is megmondta hogy fiatalabbnak tűnök a koromnál, plusz még idősebb is nálam 5 évvel...
Na meg tanár...Ki is rúgnák szépen ha valami kitudódna....

- Amúgy még mindig nem jöttél rá, hogy mi az amit tegnap énekeltem neked? -kérdezte Joey.
- Nem, de elárulhatnád végre.
- Nem fogod elhinni, de egy régi One Direction szám.
- Micsoda? -kerekedtek ki a szemeim, mire Joey csak felröhögött.
- De tetszett, nem? Akkormeg nem mindegy, hogy ki énekli? Ráadásul ha összemelegedtek Malik-al, nem kéne utálnod a volt bandáját. - kacsintott.


8 megjegyzés:

  1. Úristeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!! Imáàdoooooooooooom!!!!!!! *--*

    VálaszTörlés
  2. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész! Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. SIESSSSSSSSS!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  3. Úristeeen mik lesznek itt *-* Vagy inkább mik nem!
    Köviiiit! <3

    VálaszTörlés
  4. Uristen!!!! Imádooom!! *-* Köviit <3 <3 <3 <3 <3 Vaniii

    VálaszTörlés