2013. február 6., szerda

Első rész'

Sziasztok.!:)
Mint látjátok, új blogot kezdtem, ami szintén egy fanfiction, Zayn Malik-al. Nem is beszélek többet, remélem tetszeni fog, feliratkoztok és komiztok is.

Hope u like it;)

*Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*-ébresztett a telefonom, pontban 6:30-kor.
Bármit, bármit szívesebben megtettem volna, mint hogy felkeljek....
Ez az utolsó évem a gimibe...Ez lesz a legnehezebb...
Főleg, hogy matekból idén is pótvizsgáznom kellet...A vén Mrs.Shirley nem adta meg a kettest, így végig tanulhattam az augusztust. Na de mindegy, a lényeg, hogy átrugdostak kettessel.
Nagy nehezen erőt vettem magamon s felkeltem. A tükörbe nézve majdnemhogy megijedtem saját magamtól...Remek, így kezdem a legelső napot. Mondjuk mit is várok egy hétfőtől?!
Rohamtempóban kivasaltam a hajam, húztam egy tusvonalat a szemem fölé, egy kis szempillaspirál és már rohantam is le a lépcsőn. Nyomtam egy puszit anyu arcára, majd ki is viharzottam a házból.
Joey már várt rám. Apropó, Joey. Ő a legjobb haverom, egy osztályba járunk, itt lakik 2 házra, úgyhogy minden nap együtt megyünk suliba, és általában együtt is jövünk haza. Ráadásul lehet, hogy a szüleink össze fognak jönni. Az apja szingli, anya is, és elég sokszor találkozgatnak mostanában.
Megöleltem Joey-t majd elindultunk a vég felé...vagyis a suliba. Egyszerűen utáltam. Nem csak a matek miatt. Korán kell kelni, a tanárok vének, az osztálytársaim pedig...fogalmazzunk úgy, hogy érdekesek.
Beérve a suliba kezünkbe nyomták a könyveinket, majd felcsoszogtunk az osztályterembe. Jenna azonnal a nyakamba ugrott:
- Úgy hiányoztál! -ölelt meg.
- Még jobban hiányozni fogok, ha megfojtasz... -mormogtam.
Jenna végre elengedett szorításából, s elkezdett mesélni a nyomikról.
- ..... És Lou olyan édes volt! Annyira szép pár Eleanorral! - blablabla, magyarázott Jenna. Imádom őt, de ezeket a selyemfiúkat ki nem állhatom. Ő meg azt utálja, hogy utálom őket,és selyemfiúnak hívom ezt az 5 nyápicot. Ugye öten vannak egyáltalán?!
- ....És képzeld, az egyik itt fog tanítani! Ez egyszerűen felfoghatatlan! Egy álmom vált valóra! -áradozott tovább Jenna.
- Mivan?! - esett le az állam, amint felfogtam, hogy mit is mondott.
- Jól hallottad! Hát nem nagyszerű!
- Deh, nagyon is.
- Amúgy miért tanítanak?! A hírességeknek nem szokásuk tanítani egy gimiben. -szállt be a beszélgetésbe Joey.
- Milyen hírességek?! Csak egy lecsúszott banda, akikért régen minden tinilány oda volt. De most, hogy  már felnőttek, nem hiszem hogy a 15 évesek értük, a 24 körüli lecsúszott popsztárokért rajonganának. -jegyeztem meg keserűen.
- Először is, nem "lecsúsztak", csak szüneten vannak. Másodszor pedig igenis szép dolog, hogy Zayn tanítani fog. Legalább ő nem szállt el magától. -állt ki Jenna az 'igazáért'.
- Jó, hagyjuk inkább.-vágtam le magam a legutolsó padba, majd mellém Joey is.
És aztán, megjött a halál, Amanda szerepében. Ő volt Jenna 'Nyaljuk Együtt Az 5 Nyápic Seggét' barátnője. Mindig csak róluk tudtak beszélni, és egyszerűen már megőrjített. Jenna-t imádom, ha nem a búzákról beszél, Amanda viszont önmagában is borzasztó. Utál, mert nem vagyok egy lányos lány, és mert nem tanulok jól. Meggyőződése, hogy kukás leszek.  Végül is, van benne valami...
Becsöngettek, majd mindenki a helyére vánszorgott. Bejött az ofőnk, elmondott minden fontos tudnivalót, hogy egész évben szívni fogunk, majd felolvasott egy névsort. Azokat, akiknek heti 6 matek órájuk lesz, a 3 helyett. Felsorolta az összes jó matekost, majd hozzácsapta az én nevem is a névsorhoz.
- De tanárnő, nekem miért kell annyi matek óra?! Nem vagyok valami hűde tehetséges.... -tiltakoztam.
- Hát nem, de mivel te állsz a legrosszabbul, muszáj felzárkóznod a többiekhez. Ezért heti 6 matek órád lesz, plusz még lehet, hogy korrepetálásra is kell járnod. -mondta ridegen.
Remek....Legalább Joey is jön velem, majd róla másolok, mivel ötös matekból.
Elmondott még pár dolgot, köztük azt is, hogy Zayn Malik is itt fog tanítani. Hiphip Hurrá.
Végre elmehettünk, bár inkább maradtam volna, ugyanis kint zuhogott az eső. Köszönjük Bradford.
Joey odaadta a pulcsiját, majd hazáig rohantunk. De mivel én okos, otthon hagytam a kulcsom, anya pedig nincs otthon, mehettem át Joey-hoz.
Megszárítkozunk, majd a kanapéra telepedve kockultunk unott fejjel.
- Van egy öltetem! - csillant fel a szemem,, és arcomra gonosz vigyor ült. - Mi lenne, ha megnéznénk ennek a Two Way-nek a videóit és kiparodizálnánk őket?
Joey a homlokára csapott.
- Az One Direction!- röhögött fel.
- Az mindegy. A lényeg, hogy értetted mire gondoltam. -nevettem el én is magam.
- Szép barátnő vagy, hogy még Jenna kedvenc bandájának a nevét se tudod....
- Csitt. -böktem oldalba. -Akkor kezdhetjük?
Joey bólintott, majd elindítottam egy számot tőlük. Valami Kiss You volt.... Ahogy az a felállított hajú, (asszem ő az a  Zayn) "vezette" azt a motort. Joey-val sírtunk a röhögéstől. Aztán azok a felsőtestek...pfejjj, én a helyükben nem mutatkoznék így. És a matrózjelmezek...mint az ovisok, komolyan.
Olyan jól elszórakoztunk rajtuk, hogy észre se vettem, hogy beesteledett. Elköszöntem Joey-tól majd hazamentem. Gyorsan letusoltam, bedobáltam a táskámba a könyveimet, majd rögtön be is dőltem az ágyba.
Azon agyaltam, vajon mit fog tanítani ez a Malik?

2 megjegyzés:

  1. omg. Mikor elkezdtem olvasni, azt hittem valami sablonos dolog lesz. De ez, wow! Zayn mint matektanár? Nagyon bejövős. Tuti olvasni fogom:D

    VálaszTörlés