2013. július 5., péntek

Tizenegyedik rész'

Sziasztok!
Először is sajnálom, hogy több mint egy hónapig nem hoztam részt...
Mindig volt valami, amiatt az írás nem fért bele az időmbe.
De végre itt vagyok. :) És Hál' Istennek ti is!
Nagyon-nagyon köszönöm, hogy kitartottatok mellettem, és nem iratkoztatok le, sőt még pár új olvasóm is lett. :)
Nem húzom tovább az időt,
Jó olvasást!


- Joey, mesélnem kell - borultam legjobb barátom nyakába.
- Mi történt? - nézett rám kérdően.
- Zayn titkolózik előttem. És időt kért, ameddig rendbe hozza a dolgokat. És nekem fogalmam nincs, hogy mi ez az egész...
- Nem értem én se Zaynt... De nyugodj meg, egyenlőre nem tudsz tenni semmit se. Várj, bízz Zaynbe, mást nem tudsz csinálni - mosolygott rám bátorítóan.
Felsóhajtottam, majd becsoszogtam a terembe.


- Cat! - szólított meg a folyosón Zayn - Lenne kedved filmezni este?
- Most nem kell a "dolgodra menned"? - mondtam flegmán, miközben macskakörmöket rajzoltam a levegőbe.
- Kérlek, ne csináld ezt. 6ra érted megyek, jó?
- Rendben...

Nem értettem Zayn hirtelen legyünk együtt akcióját.
Eddig bezzeg úgy pattintott le, ahogy csak tudott.
Félek, mert nem tudom mit akar. Mire kell neki 3 hét?! El akar tűnni? Vagy rendbehozni valamit? De mit?
Kíváncsian, idegesen és dühösen léptem be a konyhába.
- Van kaja? - kérdeztem anyától.
- Neked is szia, Kislányom - mondta gúnyosan.
- Rossz kedvem van...
Anya csak felsóhajtott, majd megterített nekem.
- Összevesztetek Zaynnel? - ült le mellém.
- Nem mindegy neked?!
- Catherine, vegyél vissza a szádból! - üvöltött rám anya.
- Mert? Nekem nem lehet rossz kedvem?!
- De, de attól még nem kell szemtelennek lenned!
- És ha az vagyok?!
- Catherine! - szólt rám anya.
Dühösen felálltam az asztaltól és feltrappoltam a szobámba.
- Kopp-kopp, bejöhetek? - nyitott be Joey.
- Gyere...
- Min veszekedtetek anyuddal?
- Semmin.Csak egy barom vagyok. Zayn kikészít és már mindenkivel bunkón viselkedek. Nem akartam így beszélni anyuval... - vallottam be.
- Akkor állj fel és kérj tőle bocsánatot!
- Én? Soha.
- Cat, tedd félre a büszkeséged! Ő az anyád!
- Ezt még átgondolom... - morogtam az orrom alatt.
- Amúgy van programod estére? Elmehetnénk moziba - ajánlotta fel Joey.
- Zaynnel filmezünk - mondtam kedvtelenül.
- Ohh.. Hát jó szórakozást - s ezzel szomorúan kicsoszogott a szobámból.
Nem értettem, hogy Joey miért tört le ennyire. Nem hal bele, ha ma nem megyünk moziba...
Na mindegy, kisebb dolgom is nagyobb nála...
Egyre jobban furdalt a lelkiismeret, amiért anyával olyan mogorva voltam... Nem ezt érdemelte.
Mindegy, mielőtt elmennénk Zayn-hez bocsánatot kérek, addig még van időm.

- Cat! Joey! Elmentünk vacsorázni! Majd jövünk! - hallatszott a földszintről anyáék kiáltása.
Ránéztem az órára, öt perc múlva hat. Te jó ég, elaludtam!
Nem tudom, hogy csináltam, eddig még sose aludtam el csak úgy. Biztos a sok idegesség miatt...
Rohamtempóban vágtattam le a lépcsőn, mikor meghallottam, hogy valaki dudál.
Kinéztem az ablakon; Zayn volt az, természetesen. Végignéztem az utcán, anyáék kocsiját keresve, hátha még nem mentek el. Még mindig bocsánatot szertettem volna kérni, de hiába, a kocsi sehol nem volt.
Felsóhajtottam, belebújtam egy tornacipőmbe majd kisétáltam Zayn kocsijához.
- Szia - puszilt meg, mire én hűvösen csak egy "Hello"-t mondtam.
- Cat, kérlek... Ne legyél ilyen velem. Hidd el, nekem sokkal rosszabb. De a legjobbat akarom kettőnknek -fogta meg kezeimet.
Csillogó szemeibe néztem, s bár még mindig dühös voltam rá, hittem neki.

Felmentünk a lakásába, berakott egy unalmas, csöpögős filmet és pedig a karjai közé fészkeltem magam.
- Érdekel a film? - kérdezte Zayn húsz perc után, unottan.
- Nem igazán...
- Rakjak be valami horrort? Vagy csináljunk inkább valami sokkal jobbat? - csókolt meg.
Hagytam, hogy Zayn csókokkal lepje be ruhával fedetlen testrészeimet, majd mikor megszabadítani akart volna a pólómtól, megcsörrent a telefonom.
- Bassza meg... - káromkodott Zayn. - Ne vedd fel.
- Muszáj... - bújtam ki karjai közül.

* Zayn szemszöge*
- Haló? Szia Joey... Mi a baj?.. Jézusom... Neem, ez nem lehetséges. Ne viccelődj ilyenekkel... H-hogy ez komoly? Istenem.... Azonnal indulunk.  - csak ennyit hallottam Cat beszélgetéséből, de nem túl jó hírt kaphatott. Mikor letette a telefont sírva bújt karjaim közé, mint egy kisgyerek.
- Cat, mi történt? Ne sírj kérlek - szedtem ki arcából kósza tincseit, majd letöröltem arcáról a sminktől fekete könnycseppeket.

9 megjegyzés:

  1. Úr isten :O vajon mi történt??? Kiváncsi vagyok :( Várom a kövit! Siess vele ;) Apropó miért van Sel a fejlécen? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de örülök hogy valaki észrevette*-*:DD majd megtudjátok :3

      Törlés
    2. Még szép, hogy észrevettem xD Figyelek a részletekre ha még nem vetted volna észre kedves Orsi <3

      Törlés
  2. Huh, furi a fejléc o.O Mármint szép csak nem értem. Sel, az a piros foltos kéz, valahogy nem áll össze a kép. Mármint jó, Selel lesz de hogy és miért nameg az a kééz...
    Köviit hamar!
    Nagyon tetszett a rész, izgalmas volt. Zayn kezd nagyooooon furi lenni.

    VálaszTörlés
  3. Siess, és remélem nem halnak meg a szülei, mert gondolom autobalesett! De ha nem is , ne haljon meg SENKI foleg ne a (vegen ) Cat , vagy Zayn , mert az olyan szomoru veges blogokat utalom , es ha olyanra akkarod leci szolj , mert en olyat NEM szeretnek olvasni! :(

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó lett a rész! Kíváncsi vagyok, hogy mi történhetett. És nagyon várom a kövit! Légyszi siess vele! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia. :)) új olvasó vagyok, de vmiért nem took feliratkozni. :// mind1... Imádom! Légyszi gyorsan kövit. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen, hogy olvasol.:) igyekszem sietni:)<3

      Törlés