2013. május 23., csütörtök

Tizedik rész'


Sziasztok!
Mint látjátok, meghoztam az új részt. :)
Már csak egy vizsgám lesz, kedden, szóval jövő héttől hetente lesz új rész. ;)
A következő jövő hét péntek körül.
Köszönöm a feliratkozásokat, komikat és az 5200+ oldalmegjelenítést.♥
Remélem tetszeni fog a történet folytatása; elég nagy változás fog bekövetkezni rövid időn belül. 
Na de nem fecsegek ki semmit, 
Jó olvasást! ;)



- Lassan mennem kéne... - mondta Zayn úgy húsz perc múlva.
- De miért? Még csak fél kilenc.
- Tudom, de van még egy kis dolgom.
- Milyen dolgod?! Mostanába alig vagyunk együtt, mindig találsz valami kifogást... - húzódtam el tőle.
- Sajnálom... De...
- De mi? Olyan furcsa vagy. Mit titkolsz előlem?
- Nem titkolok semmit! Ne beszélj már hülyeségeket! - mondta ingerülten.
- Ó, akkor miért lettél ilyen ideges? - vontam kérdőre.
- Mert... Mert hülyeségeket beszélsz!
- Nem beszélek hülyeségeket! Ne kezej úgy, mintha egy ostoba tinilány lennénk! - üvöltöttem.
Eddig nem mertem bevallani magamnak, de Zayn már egy jó ideje furcsán viselkedik. "Tanári értekezletekre" jár, mindig "dolga van"... Olyan, mintha csak egy játékszer lennék akivel ideig-óráig elszórakozik.
Nem bírtam tovább magamban tartani könnyeimet, pityeregni kezdtem.
- Shhh, bébi, nyogodj meg - húzott magához Zayn. - Tudod, hogy nekem nem csak egy ostoba tinilány vagy.
- Dehogyisnem... Tudok milyen rosszul esik ez nekem?
- Cat, ne legyél ostoba. Ha csak egy futó kaland lennél nekem, kockáztatnám érted az állásom?
- Te vagy Zayn Malik, bárhol kapnál munkát... Nem nagy cucc ez a tanári állás.
- Elegem van! Mindenre találsz kifogást! Ha nem hiszed el, hogy szeretlek, akkor ne hidd el! De miattad sokkal több forog kockán, mint az állásom...
Zayn az utolsó mondata után faképnél hagyott, kisétált a szobámból.
" De sokkal több forog kockán, mint az állásom..." Mit akart ezzel mondani?
Attól, hogy együtt vagyunk, még nem fogják megölni.
Már nagykorú vagyok, megerőszakolásért se vádolhatják...
Akkor mire célzott?

Nem tudtam megnyugodni a kósza gondoltokkal a fejemben, ígyhát felhívtam Joey-t, hátha ő tud mondani valamit.
Elmeséltem neki mindent, hátha ő pasi-ésszel tud valami használhatót mondani...
- Cat, figyi. Gondolom arra, célzott, hogy őt nem fogják megdícsérni, ha kiderül, hogy egy tanítványával kavar. Kirúgják és a rendőrség is megjegyzi majd a nevét.
- Mivan, ha azért fél, mert ez lenne az utolsó csepp a pohárban? Lehet, hogy régebben is voltak ügyei, és ez lenne az végső húzása.
- Nők... Mindig kombináltok. Zaynnek nincsenek semmilyen ügyei. Túlreagáltad a dolgokat - nyugtatott le Joey.
Sóhajtottam egyet, ráborultam az ágyamra és átgondoltam a dolgokat.
Lehet, hogy túlreagáltam, de akkor mégis miért megy mindig a "dolgára"?
Persze, tudom, hadd legyen magánélete... De ez nekem akkor is fura.
Meg mikor azt mondta, hogy "Nem akarlak elveszíteni"...
Mindig csak apró célzásokat tesz.
Vagy csak én képzelem be?
- Ömm, izé, Cat - szólt hozzám Joey.
- Mi az? - néztem rá kérdően.
- Ne vedd rossz néven, de mi van, ha Zayn megcsal? Vagy veled csal valakit?
- Te-te-tessék? - rebegtem.
- Hát... Ha tényleg annyiszor "van dolga", akkor gondolom a másik nővel van. A célozgatások meg arra utalhattak, hogy esetleg kiderül, hogy veled is viszonya van, meg egy másik nővel is, elveszít téged is, meg másik nőt is.
Pár percig csak némán meredtem magam elé.
Átgondoltam azt, amit Joey mondott. Nem is volt hülyeség... sőt.
- Annak ellenére, hogy fiú vagy, tudsz ám kombinálni te is... - jegyeztem meg.
- Sajnálom, ha valami rosszat mondtam, csak tipp volt.
- Nem, épp ellenkezőleg. Felnyitottad a szemem...


***

Zayn még tegnap este küldött egy SMS-t, hogy reggel 7re jön értem, beszélni akar velem.
- Szia, Cat! - köszönt Zayn.
- Hello... - ültem be a kocsijába.
- Figyelj, sajnálom a tegnapit. Nem akartam veszekedni, se kiabálni. Adj 3 hetet, és mindent rendbehozok.
- Mégis mire adjak 3 hetet? - törtek ki könnyeim. - Addig lerázod a másik nődet?!
- Tessék? Hogy mit csinálok? - értetlenkedett Zayn.
- Jól hallottad.
- Figyelj rám - fogta meg kezeim olyan erősen, hogy ne tudjam őket elhúzni. - Bíznod kell bennem. Nincs semmilyen más nő az életemben rajtad kívül. A 3 hét csak arra kell, hogy ne veszítselek el.
- De mégis miért veszítenél el? - zokogtam.
- Ezt... Ezt még nem mondhatom el, mert te is veszélybe kerülnél.
- Az Isten szerelmére Zayn, ne csináld ezt velem! Milyen piszkos dolgokba vagy te benne?
- Nem mondhatok semmit. Három hetet kérek, semmi mást. Megpróbálok mindent rendbe hozni, jó?
Bizonytalanul bólintottam.
Zayn megpuszilta homlokom, letörölte könnyeimet, majd elintultunk a suli felé.

6 megjegyzés:

  1. annyiraaaaaaaaaaa utááááááááálom, hogy...... mindig az ilyen részeknél hagyod abba -.-"""" :DD hozd a kövit, GYORSAN mert ez olyan asdfghjkl *-----------------------* :$ :D

    VálaszTörlés
  2. Szióka drágám!
    Nagyon jó lett a rész! Nagyon érdekel mi is lehet Zayn "dolga". Gyors kövit! Kíváncsiság öl és öregít is. :)
    SIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!
    Szeretlek, imádlak!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmas rész lett!!! Gyorsan az újat légyszi! :) És nagyon érdekel Zayn titka... :D

    VálaszTörlés
  4. Neee! Te kinyírsz! Pont itt abbahagyni?!
    Hamaaaaaar köviiit!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyoooon jó lett gyorsan a köviiiiiiiiit ! <3

    VálaszTörlés
  6. Ez kinzasnak szamit .... Megyek a rendorsegre ! <3 siess ;) :3

    VálaszTörlés