2013. március 27., szerda

Hetedik rész'

Sziasztok!
Ezer bocsánat, hogy nem hoztam tegnap a részt, és most is csak este hozom...
De annyi dolgom volt a héten. Viszont igyekeztem hosszabb rész hozni.

Hope u like it ;)

- Jó reggelt, Mr.Malik! - köszöntem másnap reggel vigyorogva Zayn-nek.
- Jó reggelt, Catherine! - kacsintott rám.
Elmosolyodtam, majd leültem a helyemre.
- De jó kedve van valakinek! - nevetett fel Joey. - És jó a pulcsid.
Felnevettem, mert Zayn pulcsija volt rajtam. Tegnap elfelejtettem visszaadni neki, így elhoztam.
- Catherine, velem jönne? - kérdezte Zayn komoran.
- Pe-pe-persze. - dadogtam. Nem tudtam, hogy Zayn miért hív és azt meg főleg nem, hogy miért volt ilyen komoly.
- Jöjjön velem. - mondta ismét komoran.
- Zayn, gond van? - kérdeztem aggódva.
- Ne szólítson Zayn-nek. Mr.Malik vagyok.
- Mi történt? Kérlek, ne csináld ezt! - nyafogtam miközben végigsiettünk a folyóson.
Megállt a szertár előtt, betessékelt, majd felém fordult.
Szívem hevesen vert.
- Hogy lehet maga ilyen... - hagyta félbe kérdését Zayn. Direkt húzta az agyam.
- Milyen? Mit csináltam? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Hogy lehet ma ilyen aranyos, miközben aggódik? - csókolt meg.
- Mi?! Ezt nem hiszem el, a szívbajt hoztad rám! - szidtam le.
- Bocsi, de az osztály előtt nem mondhattam...
- Mit? - szakítottam félbe.
- Hogy péntek este... ha ráérsz... randizhatnánk.
- De nem kellet volna megijesztened!
- De olyan édes voltál! - nyomott egy puszit homlokomra.
Vetettem rá egy gyilkos pillantás, majd hozzábújtam.
- Akkor ráérsz pénteken? -kérdezte.
- Persze. Hová megyünk?
- Hmm, titok. Kilencre érted megyek, jó?
- Rendben. És.. itt a pulcsid. - nyújtottam át a Zayn-illatú pulóvert.
- Maradhat nálad. - mosolygott. - De este hozd, hideg lesz.
- Oké... De menjünk, lassan csöngetnek. - sóhajtottam s kiindultunk a szertárból.
- Mr.Malik, maga meg mit csinált odabent Cat-el? - kérdezte az egyik vén boszorkány, Mrs.Evans, egy 55 év körüli, dagadt tanárnő.
- Catherine csak segített visszahozni pár könyvet. - füllentette Zayn.
- Hmm, vannak más, szép és csinos nők is akik segíthetnek. Az egyik éppen maga előtt áll. - mondta beharapott ajkakkal, magára célozva Mrs.Evans. Nem bírtam magammal, hangosan felröhögtem.
- Cat! Menj be a terembe, mindjárt csengetnek! - utasított a nő.
- Jól mondja, mindjárt csengetnek... Úgyhogy megyek is, viszlát! - rázta le Zayn s már ott sem voltunk.
- Ez a nő brutális! - mondtam nevetve.
Zayn meg sem tudott szólalni a röhögéstől.
Mikor bementünk a terembe az összes tekintet ránk szegeződött.
- Öhm... Ez igazán jó... öhmm... Matek példa volt, Mr.Malik. - hazudtam gyorsan valamit.
Zayn vigyorogva az asztalához ment,  én pedig a helyemre
- Chhh, matekpéldák, mi? - nevetett fel gúnyosan Joey.
- Csak beszélgettünk. - mondtam.
- Aha, hiszi a piszi! - bökött oldalra.
- Eskü! - tettem kezemet szívemre.
- És, miről beszéltetek? - kíváncsiskodott Joey.
- Hát.. Péntek este randira hívott. - mondtam félvárról, pedig legbelül tomboltam.
Joey adott egy pacsit, majd rátértünk a matekra...


Pénteken

- Joey, gyere át azonnal! Nem tudom, hogy mit vegyek fel... - mondtam a telefonba kétségbeesetten.
- Megyek... - nevetett s 5 perc múlva nálam is volt.
- Mi ez a gönc? - nézett rám felvont szemöldökkel mikor ajtót nyitottam.
- Nem jó? - néztem végig flitteres miniruhámon.
- Nem. - nevetett fel Joey - Cat, felesleges cicababát csinálnod magadból. Ez nem te vagy. - mosolygott rám.
Visszamosolyogtam rá, majd felmentünk a szobámba, ahol.. Hát...
Nos, egy kissé kupi volt. A gardróbom egész tartalma szanaszét hevert, az ágyon és a padlón egyaránt.
- Jézus Cat, itt meg mi a jó ég történt?! -nézett körbe Joey.
- Jól van na... inkább segíts! - boxoltam bele játékosan a vállába.
Fél órába telt, mire megtaláltuk a tökéletes ruhákat, de megérte.


- És a hajammal mi legyen?! - kérdeztem.
- Cat, nyugi. Szép vagy így. - ölelt át Joey.
Feldobtam egy leheletnyi sminket, s máris háromnegyed kilencet ütött az óra.
- Amúgy Jenna-val mi van? - kérdeztem miközben cipőmet húztam fel.
- Nem tudom... Nem beszéltünk tegnap este óta. A suliba is került... - mondta Joey kedvtelenül.
- Fel a fejjel, ez még nem a világ vége. - kacsintottam, mire Joey arcára egy halvány mosoly húzódott.
Csöngettek.
- Jézusom, hogy nézek ki? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Cat, ne kezd megint. - nevetett fel Joey.
Sóhajtottam egyet, majd kinyitottam az ajtót Zayn-nek, aki egy hosszú csókkal köszönt.
- Gyönyörű vagy. -nézett végig rajtam.
- Köszönöm. - mosolyodtam el. - Joey érdeme is. 
- Helló, öhm, Mr.Malik. - nevetett zavartan Joey.
- Sulin kívül nyugodtan szólíts Zayn-nek.
- Oké Zayn, de vigyázz Cat-re! 
- Vigyázni fogok rá, hidd el. - mosolygott Zayn.


Tizenöt perc kocsikázás után egy tíz emeletes panelház előtt parkoltunk le.
Zavartan néztem Zayn-re, aki csak elmosolyodott.
- Miért jöttünk ide? - kérdeztem.
- Majd meglátod, ne legyél olyan kíváncsi. - ölelt át derekamnál.
Felmentünk egészen a tizedikre, majd onnan tovább a tetőre. 


Csodás látvány tárult elénk, be lehetett látni egész Bradford-ot.
Zayn leterített egy pokrócot, karjai közé fektetett s csak néztük a várost.
- Zayn... köszönöm. - törtem meg a csendet.
- Ugyan már... - mosolyodott el.
- Nem csak azt, hogy ide hoztál, hanem hogy elfelejtetted velem a múltat.
- Milyen múltat? - csodálkozott Zayn, mire én elmeséltem neki mindent.
- Én soha, de soha nem fogok veled ilyet tenni. - nézett mélyen a szemembe, majd megcsókolt. Kezei pólóm alá csúsztak, hideg derekamra.
- Fázol. Gyere menjünk be. - mondta Zayn. Összeszedtük a pokrócot és lesétáltunk a tetőről.
Zayn odasétált egy ajtóhoz, elővett egy kulcsot és kinyitotta.
- Nos, Catherine, lenne kedved nálam éjszakázni? - kérdezte édesen.
- Hát, rendben. De hogy-hogy nem egy luxusvillában laksz?
- Nem szeretem a felhajtást. - vonta meg a vállát Zayn, majd ölbe vett és bevitt a lakásba.
Megittunk 1-2 pohár bort, letusoltunk s ágyba is bújtunk. Zayn egy szál boxerben, én pedig az egyik pólójában.
- Jó éjt. - csókolt meg Zayn. 
Csókjai egyre lejjebb és lejjebb tértek, melleim felé.
- Zayn, kérlek, még ne. - mondtam, mire ő megértően de csalódottan nézett fel rám.
Betakart, átölelt s 2 percen belül már édesen szuszogott mellettem.




Nos..
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ha a későbbiekben lennének +18-as jelenetek, nagyon zavarna titeket?
Oldalt kitettem egy szavazást, szavazzatok!



9 megjegyzés:

  1. Júúúúj ez nagyon jó lett! :DDDD Szerintem senkit nem zavarna ha lenne benne +18-as rész is, akit meg igen az ne olvassa el! :)) Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Ahw *_______* De jó, Zayn olyan édes meg minden és ahw *-* Imádtam mint mindig :3 Egyébként miféle kérdés ez? o.O imádnánk a +18-as jeleneteket főleg tőled :$ Gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. nem zavarnának a +18-as jelenetek...nagyon jó rész lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész, csak picit rövidke. Engem nem zavarna ha lenne +18 as jelent. Kíváncsian várom a folytatást. SIEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!
    (bocsi a rövid és nem sokat mondó komimért)
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  5. Ez meg milyeen kérdés?! Jóhogy nem zavarnának! Nem is kelett volna kérdezd :D
    Nagyooon jó lett mint mindig! Hamar köviiit! Lehet +18-as is :DD

    VálaszTörlés
  6. Ez milyen kérdés volt??!! ._. mindenki imádnáá :$$ Gyorsan köviitt :"))♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóóóó!!! Gyorsan hozd a kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett ez a rész is. Mint mindig! :D Olyan aranyosak együtt. És az a tanárnő....Pf....Az vicces volt! Joey fejét el tudtam képzelni amikor Zayn megcsókolta Cat-et. Full vörös fej, és még ilyenek....
    Nekem mindegy mit raksz be. Aki nem akarja, az ne olvassa el. A Te döntésed.
    Csak így tovább! Már nagyon-nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  9. köszönöm mindenkinek :)♥
    Örülök, hogy tetszik és annak is, hogy nem zavarnak a 18-as jelenetek, mert a későbbiekben nagy szerepük lesz.

    VálaszTörlés